Avengers Endgame Anmeldelser // premiereatlantarealestate.com

24.04.2019 · FILM: Først av alt: «Avengers: Endgame» er ikke egentlig en film. Det er et avslutningskapittel på en saga der det meste allerede har hendt, tilbakeskuende og. “Avengers: Endgame” markerer en slags avslutning og en overgang til en ny fase i Marvel Cinematic Universe, og er en dundrende blockbuster som vekselsvis morer, beveger og underholder. Av og til gjør den alt på en gang. Det er litt av en bragd at den i hvert fall foreløpig siste “Avengers”-filmen også er. Likevel er «Avengers: Endgame» primært for de av oss som fremdeles har oversikten. Man kan ramle inn på kino uten et påbegynt bachelorstudium i Marvel. Det er ikke å anbefale. Og 'Avengers: Endgame' understreger, at der ikke bare er tale om en seriefilm, men et komplet og komplekst univers. Som om 'Avengers: Infinity War' ikke sluttede tragisk nok med, at halvdelen af jordens befolkning – inklusive en ordentligt skudefuld superhelte – blev udslettet, så starter denne film med et ordentligt los til tårekanalerne.

Anmeldelser Det fjerde avsnittet i Avengers-serien er en fascinerende kulminasjon av 22 tilknyttede filmer og høydepunktet i en storslått reise. Jordens helter forstår til slutt hvor skjør vår virkelighet er – og hva som må ofres for å opprettholde den – i en historie om vennskap, samarbeid og evnen til å sette forskjeller til side for å overvinne en umulig hindring. Vurdering. Avengers: Endgame er en film man ikke må gå glipp av dersom man setter pris på et skikkelig helteventyr. Her er det ikke spart på noe. Gjennom tre timer viser filmskaperne hvordan en god superheltfilm skal være. Action er det mye av. Kampen mellom god og ond eksploderer i en visuell actionfest med spektakulære actionscener som imponerer på det store lerretet. Jeg er stadig udmattet. Fysisk, men især følelsesmæssigt. For jeg har set Avengers: Endgame, en mageløs tour de force, som er bedre, end jeg havde turdet håbe på. Jeg græd, grinte, sad ude på kanten af sædet i spænding, måbede af benovelse, hujede højt af overraskelse og henrykkelse – og gentog alt dette i de tre magiske timer, som afslutningen på Marvel Cinematic Universe varer.

Nå tvinges de gjenværende superheltene ut i et siste oppgjør i den 22. filmen til Marvel Studios, «Avengers: Endgame». Kevin Feige er produsent, Anthony og Joe Russo er regissører, Louis D’Esposito, Victoria Alonso, Michael Grillo, Trinh Tran, Jon Favreau og Stan Lee er executive producers, manus er ved Christopher Markus & Stephen McFeely. For “Endgame” er på mange måder en religiøs film – og langt fra som de andre 21, hvor hjemstavnen skal forsvares imod en ydre eller indre fjende. Det handler ikke længere om at forhindre et angreb – det mislykkedes som bekendt i “Infinity War”. “Endgame” handler i stedet om at acceptere nederlaget. Etter 21 Marvel-filmer totalt og tre «Avengers»-filmer, skal jeg innrømme at jeg begynte å bli litt mettet, og jeg var skeptisk til hvordan de skulle klare å samle alle trådene som svever rundt ute i. Avengers: Endgame er den 22. filmen i Marvel Cinematic Universe MCU og etterfølgeren av Marvels Avengers: Infinity War. Avengers: Endgame, også kalt Infinity War 2, er regissert av Anthony og Joe Russo som har regissert flere av Marvels filmer, manuskriptet er laget av Christopher Markus og Stephen McFeely og filmen har en stor.

New Adventures Of Superboy
Ja Papa Chu Chu Tv
Langhårede Franskmenn Til Salgs